avrundning.

nu sitter man här igen och ska posta något men har egentligen inget att säga mer än, FÖR DET ÄR VI SOM HAR EFTERKEPA.

ännu en helg avklarad det blev en 2/2 möjliga för min del och det var en ganska händelserik helg igen. Vissa gick det bra för vissa sämre osv.

vad ska man säga inget speciellt om helgen överlag förutom att my drog idag hem till helsingborg sen ska hon ner till napa och jobba och ni som läser min blogg har nog inte missat den fina dikten, men vad hjälpte det hon drog ändå även när jag och amadeus försökte med ett sitta desperat move han gick ner på knä och fällde några tårar medans jag sjöng it must have been love i förträfflig stämma. Men jag har en känsla av att my kommer vara tillbaka fortare än man anar det. så alla i lägenhet 666 ger dig alla lyckoönskningar du kan behöva plus att du lär träna bort skånskan hahaha.

en annan rolig grej efter våran efterfest sång på karljohan åkte jag och amadeus på en stalker i typ tjugo minuter på vägen hem hon sa inte ett ord hon bara gick med oss. det var väldigt underligt.

nu laddar vi om batteriena med en sjysst arbetsvecka *längtar* haha




Kommentarer
Postat av: Anonym

kittlare! nu har även jag skaffat blogg, dee duu!

2008-04-28 @ 13:02:35
URL: http://linnlundin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0