edit;

jag lär edita lite efter mitt förra inlägg.  eftersom personer redan har tagit illa upp av den sista spalten så måste jag bara säga att jag INTE är ironisk jag tycker det är sjukt roligt att snacka ytligt med alla det är min hobby. så alla som läser detta skriv till mig jag är sjukt på gång. och denna tjejen på hemmaplanen hör inte dit det är bara facebook som får sig en slägga och lite trötta tjejer som är väldigt avlägsna kompisar på msn.  TACK FÖR MIG hoppas detta återgärdar missförståndelsen som uppstog.

Dagens  LÅT; Gasolin -this is my life
Dagens PARTAJ LÅT; Vikingarna - Moskau
Dagens SKITLÅT;  ALL JÄVLA DYNG RNB PÅ OSLOS RADIOSTATIONER!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0