HELG

Japp då var det dags igen att fatta tangenterna och skriva något i denna blogg men vad vet jag inte riktigt än.
Har nu funderat ca 5 minuter och inte kommit fram till något vettigt. Min fantasi är som bortblåst  har nog rökt för mycket onyttiga saker som harsch ,marijuana, crack och lite horse och ja det säger väl sig själv hur bra det går att blogga då. Hoppas inte morsan läser min blogg då är jag RÖKT då kommer även hon fatta att joakim han kommer aldrig komma hem från oslo igen.

Så mor får en egen liten spalt här om allt bra jag gör istället tex som att jag äter sallad varjedag och mycket morötter jag klär mig varmt när jag står ute och jobbar jag åker lugnt i trafiken varjedag till och hem från jobbet. jag är alltid snäll mot tjejerna och nervärderar aldrig dom. Jag är helt enkelt ett helgon mamma så du kan vara lugn. :)

Så vad ska jag nu skriva då... jo jämdställd som jag är får även min far en liten spalt och den lyder som följer; Hej pappa allt är bra här nere i oslo jag är redan uppe i tio olika tjejer, jag måste ärvt detta efter dig? right. vi har roligt bara massa tok och vi är fulla hela tiden sjukt roligt. det har gått riktigt hett till här nere det har vart trekanter fyrkanter osv osv BLANKT helt galet.

hmm vem mer kan få en spalt och tänkas läsa detta först tänkte jag mormor det hade vart roligt. men hon kommer nog aldrig läsa detta. så jag tänkte ta en kompis som står mig nära på hemmaplan av det motsatta könet och ifall jag hade förklarat oslo för henne så hade det nog stått något sånt här;  Hallå trevligt att du kolla in min blogg men iallafall vi har det bra här nere allt är jättedyrt speciellt köttet och alkoholen. annars är allt jättebra vi trivs bra tillsammans och vi festar hela tiden..  EXAKT sådär lyder typ varenda trött msn konversation med random brudar SJUKT värdelöst och speciellt på facebook jävla dyngsida. ifall vi inte pratar på telefon så nej du behöver inte skriva till mig på FACEBOOK och låtsas vara intresserad av mitt liv who the fuck cares liksom gå häng dig hade inte brytt mig mindre.


Overnout/kjellekittlare

Kommentarer
Postat av: andrea

jag hoppas att du syftar på mig min hare, för jag är både din kanin och ditt största fan. kom hem nån gång vettja, för då är det vi som kör efterkepa på backberget! min hund är sexuellt frustrerad så du kanske har bättre lycka här förresten? puss på dig!

2008-04-15 @ 22:51:32
URL: http://andreajobs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0