sliiiten?

man vet att man inte är i toppform när man vaknar och hela hjärnan håller på att pressas ut igenom pannan. då mår man riktigt dåligt faktiskt. men hur gör man då för att bota en sådan bakfylla?

1. jag försöker somna om men vakna efter ca 5 min igen av huvudvärken.
2. jag går upp och sköljer ansiktet i iskallt vatten kanske till och med tar en handduk som jag lägger över pannan plus två ipren som glider lätt ner och försöker sova.
3. det går inte att sova man ligger och stirrar i taket då är det bara försöka sig på frukost och hoppas att inte kastspyan är ett faktum.
4. ifall inte allt detta har hjälpt dig då finns det bara en sak att göra. man får lov att plocka fram K-G Bergstrands gamla klassiska bakfylle kur ättika, ett rått ägg och äppelcidervinäger som vispas ihop i en röra och dricks. ifall man inte redan innan är på väg att spy så gör man det nu iallafall.

Tack för mig jag har precis kommit till punkt fyra så ska göra den fina protein drinken nu.

Kommentarer
Postat av: andrea

tack för att du delar med dig till världen av dina fenomenala huskurer. du är allt en riktig kompis! kjellekittlare - hela världens lilla kompis =)

2008-04-05 @ 17:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0