bloggning!

Har inte bloggat på ca sex månader nu så tänkte jag kan göra ett försök igen se hur länge jag orkar... Idag har jag iallafall fått min årliga dos av kulturellt drabbel. Jag, Martine och David styrde kosan mot karl johans bakgator där teatern låg och skulle se på en street version av djungelboken på nynorsk, spännande var det första som kom i mina tankar men ungefär tio minuter in i pjäsen förstog jag hur dålig norsk teater verkligen är.. speciellt den här blaskan som är för de i tidiga högstadiet så vad gör vi alla som sitter där och skrattar och applåderar åt skiten egentligen jag hade kunna gjort en bättre tolkning av shakespears hamlet ifall jag ska vara ärlig. När teatern väl var slut och vi startat en diskussionsgrupp mellan akterna och allt sånt där mingel var avklarat så styrde vi kosan hemåt för att äta pytt i panna och stekta ägg en mycket god middag för övrigt. Nu väntar jag på valvaka via internet. Heja obama bli den första svarta presidenten nu jag har redan meddelat Jack bauer från 24a och han kommer vara din livvakt genom hela presidentsitsen ifall du nu blir vald! Break a leg.

Kommentarer
Postat av: åsa

obama for president!

2008-11-04 @ 22:43:12
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0