FaluN

Då har man vart hemma och besökt falun ihelgen....  resan gick bra till ungefär två mil efter Grangärdet där får vi soppatorsk och blir stående. Måste få skylla denna incident på kartläsaren och föraren som inte kunde hålla i spakarna. Iallafall efter en timmes väntan komm Svibbe med en dunk diesel och ett gott humör och hjälpte oss så vi kunde forsätta resan hem till Falun.

Väl hemma i Falun var det ingen återvändo Palatset hägrade, Daniel och Christopher var väldigt laddade medans jag var lite halvt på g. Vi stegar in på pallan och det är nog night club eller vad det nu hette kväll med oväntat bra musik så vi beställer lite dricka i baren och tar en cigg men sen kan vi inte hålla oss längre så vi går in och röjer tills de stänger. 
Här tror jag kvällen ska ta slut men det ville inte de andra så vi gled runt på stan och kollade på diverse förselser med polis och folk. Under denna tiden fick vi också en invitation till en efterfest dit vi styrde kosan, det var i hosjö hos jazzan. Jag och svibbe blev ganska kortvariga eftersom det var en dag imorgon också.

Lördagen började fint med att jag, Jim, Niklas och Matte drog ner på stan och shoppade lite och hängde. Vi kom överens om att vi skulle förfesta tillsammans så jag åkte hem och bytte snabbt om till lite festkläder sen kom Mattias och Jim och hämtade mig  hemma hos morsan så drog vi hem till Matte och börja förfesta. Efter en hel del alkohol och sentimentalitet så kom Svibbe och C förbi en snabbis och de var på väg ner på harrys så vi följde deras fotspår och ringde och beställde en taxi ner på stan och så anlände vi till harrys i lagom tid. Harrys var ganska roligt med lite gamla bekanta ansikten en vanlig utekväll i Falun helt enkelt.  Ps Efterfesten var inte så mycket att skriva om Ds

Söndagen började väldigt bra..  jag låg i sängen till ca 14:30 då fick jag lov att gå upp för jag hade avtalat med Åsa att vi skulle äta oss feta på golden. På vägen dit kände jag att jag var mycket mer sliten än jag trodde, jag fick lov att sätta mig flera gånger på vägen dit för jag höll på att svimma.

Väl framme på golden så beställde vi åsa tog en pizza jag en kebab, men kände redan här att det kanske var ett dumt val. Magen kände inte sig i toppform så jag tog ett glas vatten precis när vi ska gå börjar det jag får världens kräk attack springer på toa för att spy men den är upptagen jag springer ut på gatan för att kanske få utföra det där men friskluft gör mig lite piggare så vi börjar knata hem mot Åsa och kväljningarna forsättar att komma och gå. Till slut anländer vi hem till Åsa och jag är inte i toppform just nu så jag lägger mig på soffan och hon börjar äta medans vi kollar på drömkåken.

 En bit in i filmen känner jag att nu kan jag inte hålla igen mer så jag springer på toaletten för att kräkas precis när jag är inne på toaletten så kommer det bara och jag spyr på hela toaletten utan att ha hunnit fälla upp locket. Det skvätter på väggar, golv badrumsmatta och toalettpapper så hela toan stinker spya. När jag väl är klar så berättar jag tragedin för Åsa men hon tog det ganska bra och jag får sätta mig och rengöra hennes toalett denna underbara söndagskväll. Kan även tillägga att min rengöring blev inte så väldigt bra då Åsa fick lov att städa en gång till senare för att det fortfarande stank spyor.

Jag förstår ifall du aldrig kommer ha en bakis kjelle på besök igen eller någon annan läsare, men detta har aldrig hänt förut så jag hoppas ni har översende med mig.

Nu är vi tillbaka i Oslo norges huvudstad för alla som inte visste det, till den vanliga varddagen. 

Tack för mig denna gång

OverNouT  //kjellekittlare

Kommentarer
Postat av: åsa

haha. nu luktar de inte längre men de tog fan två dar för det att försvinna

2008-11-18 @ 18:27:31
URL: http://gnizzel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååå drömkåken du med!!! alla har sett den senaste veckan :) jag har iofs sett peruken som är med där i en musikal jag... hehe...



Stackare som vart sjuk... :(



Kramar



ps. Tina och jag kommer o hälsar på när vi planerat in en helg som båda kan :) lääääängtar!!!

2008-11-19 @ 21:23:53
Postat av: Julia

mitt namn försvann i det tidigare inlägget....

2008-11-19 @ 21:49:07
URL: http://jullala.blogg.se/
Postat av: Sara

Hahaha!

Jag har också spytt på en oöppnad toa när jag hade tequila-race på krogen. Det var mindre gulligt, men det är en grej som måste göras här i livet! (jag slapp iallafall städa toan efter, höhö)

2008-11-19 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0