Helgen.

Jobbade i fredags och kom hem runt 17:00 då står martine, Tobbe (martines lillebror) och david och väntar på mig för vi ska hem till martine och laga tacos och ha en liten trevlig middag. Det smakade väldigt gott och mycket vitlök haha. Efter middagen satt vi och snacka lite sen skjutsade martine hem mig igen.

 Erik satt då och drack lite vin så jag följde hans direktiv och tog ett glas vin så gick vi över till grannarna som satt och drack. De gick ut på krogen medans jag stannade hemma själv och chilla. 

Igår  var det fotboll Arsenal - United så börja festa ganska tidigt runt 13:00 och det blev en hel del under dagen.. mina 12 öl och 1 vinare var slut redan vid 19-tiden  så fick lite julöl av grannarna så satt vi där och förfesta hela kvällen. Efter förfesten gick vi på ett ställe som hette sirkus (gamla karma) erik hade satt upp oss på lista där så vi kom in lätt och det var bra drag men efter 12h festande blev jag ganska sliten så det var inte så roligt...  efter sirkus gick jag direkt hem med trevligt sällskap av fredrik och emma.  

idag har det inte hänt så mycket har kollat på fotboll och sovit mestadels av dagen, nu tänkte jag dock se en film tror det blir någon gammal klassiker så man vet att man får något bra.

imorgon är det ny arbetsvecka jag börja nio imorgon så en ganska skön sovmorgon ska vara på samma ställe som jag var förra veckan med lite små ett åringar och chilla det ska bli mycket trevligt  ser fram emot morgondagens jobb faktiskt. Hoppas alla läsare också haft en bra och trevlig helg.

OverNouT

Kommentarer
Postat av: åsa

vad kul att du skriver! min helg har varit dölugn, rätt skönt faktiskt.

see ya

2008-11-10 @ 11:35:57
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0