jobb!

 var uppe till någon gång inatt...  tänkte ta lite sovmorgon idag 7:00 ringer de från jobb och säger att jag måste rycka in...


trött som jag är beger jag mig till barneghagen för att jobba...   kommer dit presenterar mig som vikarien joakim de tar emot mig med öppna armar och jag jobbar ca 1h sen börjar jag prata med en kille som jobbar där och då visar det sig att jag jobbat 1h i fel barnehage och han ger mig väg beskrivning och asgarvar jag beger mig vidare till nästa barnehage där de väntat på mig och jag förklarar situationen det var riktigt roligt faktiskt... 


Kommentarer
Postat av: pungis

hahah klockrent

2008-11-16 @ 22:54:36
Postat av: Zlatan

Det är här du håller hus har varit otroligt orolig men det lugnande när man ser att du fortfarande inte har någon som helst koll på dig själv och din omgivning. Skål på're

2008-11-17 @ 13:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0