Jobbansökan som dörrvakt på mcdonalds!

Hej mitt namn är Frodo Baggins och jag söker detta jobb eftersom jag gått arbetslös nu i ca tre år efter sagan om ringen filmerna nu är ett avslutat kapitel. Jag är 25år gammal i människor och 10 i alv år. Jag är bara 120cm hög men jag ser inte det som någon nackdel utan bara fördel då jag lätt kan lägga in ett pungslag och övermanna mina motståndare. Har inga tidigare erfarenheter som dörrvakt men jag har vart ringvakt i hela tre filmer där jag bekämpat oändligt många slag mot onda orcer och andra hemska varelser.

Positiva egenskaper;
 Kan jobba i grupp (Jag, sam och Gollum tänker jag mest på då)
Passar alltid tider (Kastade ringen i tid i lavan)
Socialkomptens (Då jag har kompisar av alla olika raser som Alver, Människor och Dryader)
Välutrustad (Har ett lysande och en mithril rustning som kan medtas till jobb)
Behöver sällan pauser då jag äter alvbröd och överlever det mesta.

Negatvia egenskaper;
Trust issues (Jag tror ofta mina medarbetare föråder mig som sam och gollum)

Referenser;

Kung Aragon; Han har sett vad jag gjort med midgård och kan berätta hur jag räddade världen
Telnr; 0738314670

Adress; Mithandirvägen 20 3213 Midgård

Gandalf den grå även känd som den vita på senare dagar

Vi reste tillsammans i början och han såg hur jag hanterade fara och ondska på samma gång.

Telnr: 0739946266

Adress; Okänd

Hoppas ni blir intresserade utav mig jag är en väldigt seriös person och skulle se detta jobb som en riktig nytändning


Mvh Frodo Baggings






Kommentarer
Postat av: C

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH inga tidigare erfarenheter, men varit ring vakt i 3 filmer HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-11-19 @ 22:21:55
Postat av: Anonym

hahahahah du är fan inte frisk på en fläck

2008-11-19 @ 22:27:33
URL: http://andreajobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahhaaaaa, jag dör! sjukt kul :D

2008-11-20 @ 19:01:24
Postat av: kjelle

skriv gärna erat namn när ni kommenterar! så jag vet vem det är

2008-11-20 @ 20:22:53
Postat av: leo

HAHAHHA! du e så störd kjelle!!

2008-11-21 @ 11:54:05
Postat av: åsa

ruskigt dålig uppdatering! skärpning!!

2008-12-04 @ 18:53:06
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0